Vilken överraskning!

Nu har jag kommit hem och ätit lite. Döm av min förvåning när jag gått upp på första platsen i "Sveriges bästa mamma/pappablogg" som lattepappan har. Hade aldrig klarat det utan er läsare, men det är drygt en månad kvar att rösta.

Nu ska vi bada Melvin och sen blir det mys i soffan. Jag vill kolla på fotboll medan Sandra vill kolla på melodifestivalen. Eftersom vi bara har en tv just nu blir det nog melodifestivalen. Markoolio är ju med så varför inte?

Alla godsaker kommer nog vara slut ikväll om jag känner oss rätt. Men vad gör det? Det är faktiskt lördag.


Morfar K-G hemma hos Sandras momor. Craft(ig)?

Kommentarer
Postat av: K-G

Om du ska kommenterar min snygga figur någon gång, stava rätt..

Hälsningar från den stadiga morfarn

2009-02-14 @ 20:18:38
Postat av: Trinidaz

SV: De finns ju annat som är viktigare än materiella ting som man inte kan köpa för pengar ;)



Tack detsamma.

2009-02-15 @ 12:55:42
URL: http://trinidaz.blogg.se/
Postat av: sanna

=) vad tyckte du om markoolios framträdande?

2009-02-15 @ 13:48:11
Postat av: Räven

Jag vill träffa Melvin nu nu nu! Ser ju typ helt underbar ut :D

2009-02-15 @ 18:54:39
Postat av: mojsan

Svar: Absolut :)

Hoppas ni haft en bra helg!

2009-02-15 @ 21:34:59
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma!

Tack så mycket =D

2009-02-16 @ 11:17:43
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0