Vi skippar nog denna!

Vad skönt att äntligen få slå sig till ro. Har haft fullt upp från det att jag vaknade tills nu.

Hälsade på min mormor idag. Hon hade längtat efter att få träffa lille Melle. Så det var skönt att komma dit en runda.

Kollade på blocket igårkväll och där fick jag se en lägenhet. Så vi skickade ett mail och idag fick vi titta på den. Så full fart från mormor till stan för att kolla. Dock levde den inte upp till förväntningarna och vi skippar nog den.

Melvin har börjat bli väldigt stark i sin nacke. När han är hungrig trycker han med benen och pressar sin nacke hårt bakåt. Fortsätter det såhär kommer han gå inom en månad. Nej, det får vi inte hoppas han gör. Det får ta den tid det tar.

Men ack så skönt det är att sätta sig ner och få lite egentid såhär på kvällen. Men ska snart sova för jag ska skriva på papper på familjerätten imorgon. Att jag är Melvins pappa, som jag verkligen hoppas jag är. Haha. Nog om det, nu önskar jag er en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0