Vad varmt och mysigt!

Igår la vi oss vid 1-tiden så det var rätt lagom. melvin vaknade vid 7-tiden för att äta lite, efter det var det blöjbyte som gällde sedan lite gos i sängen. Sådär satt jag och myste med han ett tag. Det var så varmt och mysigt och plötsligt blev det ännu varmare. Jag undrade vad han gjorde nu och kände att det började rinna på min mage. Han hade tydligen kissat och det hade läckt ut. Typiskt mig att råka ut för det. Så det var bara att byta blöja igen och byta sängkläder för där kom en stor pöl också. Efter det somnade han så nöjt, jag tror han gjorde det med ett stort leende på läpparna eftersom han kissat ner hela pappa. Så kan det gå.

Nu sover han fortfarande och jag tänkte hoppa in i duschen. vi ska upp till MVC och väga han idag så vi vet att han får tillräckligt med mat. Sedan måste jag sätta mig med juridiken också. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men gud så skönt att ha fått en liten bebis som än så länge i af väljer att sova =D

2009-02-03 @ 11:47:16
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: lillbrorsan

Kisse-lasse ;)

2009-02-03 @ 13:19:29
Postat av: Anonym

Röstade på din blogg danne hos lattepappan :) Uppe på Silverplatsen nu ju

2009-02-03 @ 17:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0