Nämen, vad roligt!

Händelsen jag ville berätta om igår var att jag fick ett lustigt telefonsamtal igår. Jag försökte med att få melvin att sova då det ringer i min mobil. Jag svarar och blev förvånad när det var Jessica från expressen. Hon förklarade att Marcus Birro hade skrivit en krönika om pappabloggar och att hon ville intervjua mig. Självklart svarade jag och blev alldeles till mig. Jag tycker det är kanon att det finns pappabloggar att läsa, för man känner igen sig i så mycket som dem skriver.

Det finns en kort artikel här eller köper ni expressen för att se hela artikeln. Marcus Birros krönika hittar ni här! 

Sandra och Melvin har promenerat iväg med kompisar till Sandra. Jag ska göra mig iordning för skola. Dessutom måste jag även köpa expressen, ska bli roligt att se vad som skrivits. Trodde aldrig jag skulle vara med i en så stor tidning men det känns hur bra som helst.

Kommer hem efter 16.00 idag och då ska jag visa Melvin artikeln, han kommer bli stolt. Inte ens 1 månad är han och har redan gjort debut i expressen. Det är stort!

Kommentarer
Postat av: Julia

Då ska ja me köpa och kolla i expressen idag ;)

2009-02-25 @ 17:55:39
URL: http://www,juliiiag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojojoj.. =) Kanske man ska köpa expressen :)

2009-02-25 @ 19:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0