Livet är underbart!

Till sist fick jag sätta mig och koppla av i några minuter, undebart!

Idag skrev jag min tenta och jag var blixtertrött när klockan ringde 06:45. Orkade knappt stiga upp ur sängen imorse men hade viktiga saker så jag var ju faktiskt tvungen. Hursomhelst kändes det som tentan gick riktigt bra och klarar jag inte den blir jag grymt besviken!

Sedan var det hemfärd för Sandras kusin och hennes mamma skulle komma på besök. Så där hade vi trevligt en stund.

Sedan vid 4-tiden ringer det på dörren och döm om min förvåning när morbror och mormor står utanför dörren. Jag som var jätte trött somnade i soffan och kände mig jätte dum efter sen. Men men, vad ska man göra?!

Jag har hunnit med att träna lite också. Idag var det grymt jobbigt, vi sprang hela träningen. Men det är ändå så oerhört skönt nu efter.

Livet är helt underbart efter man skrivit en tenta. En sån oerhörd lättnad och man njuter av varje andetag.

Jag njuter så mycket att vi kör en frågestund.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0