Kan man verkligen äta det här?

Då lider dagen mot sitt slut och jag får faktiskt säga att det har varit en väldigt bra dag för min del. Jag började dagen med att plugga från 10.00 till 14.00 sedan var det matlagning. Sandra och jag misslyckas sällan med vår mat, men idag blev allt verkligen kaos! Vi skulle göra kassler med ost i ugnen, det blev verkligen inte gott alls. Den fick stå alldeles för länge i ugnen så den blev alldeles torr och ganska äcklig. Potatisen fick inte koka färdigt och Sandra försökte dölja det med massa grillkrydda och mjölk, vilket inte lyckades så bra. Till detta var det champinjonstuvning som jag skulle stå för. Den blev helt bränd och smakade inte lika gott som den brukar. Kanske inte var läge att göra denna rätten när man är stressad, jag skulle nämligen iväg och döma. Det hela slutade med att jag tvingade i mig lite mat för att sedan åka förbi mcdonalds för att ta 2 cheeseburgare för att mätta magen.

Nyss hemkommen efter matchen sitter jag och gör ett collage med bilder. Tänkte göra det färdigt och sen sova. Melvin har varit lite svår att få att sova idag igen så Sandra är trött då hon brukar sova någon timme på eftermiddagen/kvällen. Så nu ska jag sova! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0