Jag är härmed Melvins pappa!

Yes, nu är papprena påskrivna och klara. Jag är nu Melvins pappa! Vad skönt. Men det har jag iofs vetat hela tiden och det var bara en formalitet att skriva på dem.

Var ute och gick en lååång runda med barnvagnen idag. Som vanligt blir det bråk om vem som ska köra. "Nu vill jag ha den." "Nej nu har jag den."  Men det löser sig väl. Sandra har tyvärr kameran så jag kan inte lägga upp någon bild på vår lilla utflykt.

Planerna för kvällen är att jag ska iväg och spela poker. Var grymt längesen och det ska bli så kul. Får hoppas det går bra.

Sen är det alla hjärtans dag imorgon. Sandra har tjatat om det i en vecka nu men jag vet inte vad jag ska göra. Dålig fantasi som man har kan detta bli tufft. Men ska nog göra det bästa av situationen då jag är iväg nästan hela morgondagen.

Vi hörs!


Bild från Pokerverdict


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0