Ännu finare besök!

Idag har jag hunnit med skolan och sedan har jag gjort lite skolarbete. Har även bytt alla Melvins blöjor idag, nu när den äckliga och illaluktande navelsträngen är borta är det fritt fram. Så Sandra har nog några blöjor tillgodo. Men det är faktiskt rätt kul att byta blöja om det inte händer något oväntat. Han har en ovanlig förmåga att så fort man tar bort blöjan lättar han på sina laster. Givetvis händer det att man står ivägen för alla hans laster, men det är sånt som händer.

Sedan har farmor, farfar och farbror varit här. Kändes roligt att de kom för att se hur vi hade det. Sen när de tar med sig lite fika blir det ännu bättre. Farfar är så stolt, han lyser verkligen upp som en sol. Kan tänka om 10 år när han går i pension så gör han allt för Melvin och förhoppningsvis andra barnbarn.

Farbror Niklas med sin brorson!

Kanske skulle köra Melvins dagens outfit, men jag kom på att det blir svårt! Med tanke att diverse saker gör det omöjligt för honom att behålla en enda outfit per dag. Kanske skulle köra dagens outfitar?

Dagens ena outfit, som vi fått av Sandras mormor dvs Melvins gammelmormor! Mycket fin, tack så mycket!

Han har verkligen kläder nu kan jag lova. Vi hade handlat in ett lager och när vi var på BB fylldes det med 4 kassar kläder till. Jag tyckte vi hade mycket kläder men det går verkligen åt. Så det är verkligen bra att ha.

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, Melvin ska nog äta lite och sen får vi se om han vill sova.

Ha det bra!

Såg även på Lattepappans blogg att det "bara" är 105 röster upp till den åtråvärda förstaplatsen! Avståndet har krympt och det är mer än en månad kvar, kan vi klättra hela vägen?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Neej men så söt han är! å så jag längtar efter min lill* =D

2009-02-05 @ 08:38:54
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: sanna

Kan inte du lägga ut en bild till på din bror, så man ser ansiktet lite mer? :) han verkar ju skitsöt!! XD :)

2009-02-05 @ 21:29:10
Postat av: tiniii

jag är bra på att se ansikten o gu va han är lik dig på den bilden!!



söt liten krabat :)

2009-02-05 @ 23:37:13
URL: http://kissme.blogg.se/
Postat av: KorvCarro

vilken söt bror du har , kan du inte lägga ut en bild på hans ansikte lite mer xD

2009-02-13 @ 11:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0