Mamma, jag vill kolla när du spelar Wii!

Nu börjar ångesten komma krypandes sakta men säkert. Snart börjar skolan igen och det blir som vanligt. Men på något sätt ska det också bli skönt att dra igång igen. Både jag och Sandra börjar nästan gå varandra på nerverna nu, det blir så när allt är så intensivt hela tiden. Så välkommen vardagen!

Jag sitter här och funderar på varför Melvin plötsligt slutat sova i sin säng och varför han vaknar efter någon timme när han annars brukar sova så himla bra. Kanske är inne i en liten period där han utvecklas. Vad vet jag?! Han har också ändrats som person, han är överallt. Han kryper till en när man lagar mat, han kryper/ålar sig efter leksaker och skriker när man inte tittar på honom. Det är verkligen mycket som händer för honom just nu, det är roligt att det händer saker för man blir lika förvånad varje gång ett nytt steg tas.

Idag när Sandra spelade bordtennis på Wii, låg lilleman i soffan och tittade. Det var något han gillade att mamma gjorde och han var still i ungefär 5-10 minuter. Annars är han inte still många sekunder (som det kanske märktes på filmen).

Melvin djupt inne i teven medan mamma ler åt kameran!

Idag har vi busat ganska mycket. Han har varit hur go och charmig som helst. Enda gången han har varit grinig på kvällen när jag tränade. Han ville absolut inte sova men var egentligen hur trött som helst. Så jag tog lilleman och la mig i sängen tillsammans med honom. Efter någon minut sov han redan, nära att pappa också somnade men klarade att hålla mig vaken. Efter att han somnat satte jag och Sandra oss och fixade klart alla korten. Vi har nu satt in alla kort i fotoalbum. Just nu är jag ganska trött på korten men om något år kan jag sätta mig och titta igenom hur lilleman var när han var liten.

En glad kille med en av hans favoritleksaker!

Imorgon ska jag svara på en hel drös kommentarer jag inte hunnit svara på. Dåligt av mig egentligen men vad ska man göra? Imorgon bitti är det också dags för träning på gymmet vid 7-tiden så nu är det nog hög tid att sova. Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Emelie & Lukas

Vilken fin dress han har på sig! Älskar brunt och turkost, var är dessa köpta? (A) =D

2009-08-26 @ 00:48:06
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: evelinafahlström

Haha vad cool han ser ut när han ligger där i soffan :D

2009-08-26 @ 18:15:08
URL: http://fevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0