Melvin kryper!

Givetvis fick man inte se Melle göra sin första krypning! För idag hände det, han kröp 3 steg, ramlade, reste sig upp och fortsatte 3 steg till, sedan ramla upp och sedan upp igen. När jag pratade med Sandra blev jag så stolt när jag fick höra att han krupit. Det är väl egentligen inte konstigt att man är stolt men det är tråkigt att missa såna här roliga händelser. Men kanske får se han krypa imorgon, hoppas kan man alltid göra!

Annars har det varit en lugn dag här hemma. Inte mycket att berätta, därför går jag och lägger mig nu och letar upp kameran som tycks vara borta imorgon. Då får det bli lite bilder!

När jag ändå är så pratsam kan jag meddela att fotbollsmatchen jag spelade idag gick väldigt bra. Vi vann med tennissiffrorna 6-4 och har nu häng upp till kvalstrecket. Det ni!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Oj vad roligt, tiden går snabbt!

2009-08-19 @ 14:19:55
URL: http://madaddi.blogg.se/
Postat av: tessansessan

vad roligt !!!

2009-08-19 @ 14:28:24
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0