My secret project!

Det var meningen att jag skulle skriva blogg igår kväll. Men trött efter dagens bravader somnade Sandra och jag med lyset tänt och vaknade halv 3. Kändes inte så aktuellt att skriva då.
 
Igår höll jag på att fixa med mitt lilla projekt. I söndags köpte jag virke och igår påbörjades bygget. Det var nämligen så att jag la trall på hela balkongen. Började vid 10-tiden och vid 18-tiden la borrade jag fast sista brädan. Efter instruktioner från både svärfar och min pappa kunde jag till slut få ihop det. Och jag måste säga att jag är väldigt nöjd med resultatet.
Före:

Efter:



Sandra hjälpte till men passade mest Melvin. Allt för att vi skulle bli klara igår annars blir det så utdraget. Men hon hann hjälpa till lite så hon är väl lite delaktig i att det blev så bra.

Vi gick även på 6-månaderskontroll med Melle. Där såg allt bra ut och han är nu 69 cm lång och väger 8,3 kg. Man blir så lättad varje gång man går därifrån, alltid skönt att veta att han går upp i vikt och växer som han ska.

En till rolig grej om Melvin, igår gick han från rygg till mage och sedan upp i krypställning. Det brukar stanna där men igår gick han från krypställning till att sätta sig alldeles själv. Vad stolt jag blev. Han såg så himla duktig ut. Nu kryper han väl snart också! Då blir det ingen lugn stund, haha.

Det som vi även fixade igår var att borra upp alla hyllor med lite hjälp. Så det enda som återstår här hemma är att dra sladdar och fixa gardiner i köket. Sedan är vi i princip klara. Det kommer väl lite mer projekt i framtiden men det får vi ta då.

Idag får vi se vad som händer. Dörrar står öppna för att bestämma vad som händer. Därför hörs vi lite senare!

Kommentarer
Postat av: Bella

Får man fråga var ni köpt det vita bordet samt stolarna? :)

2009-08-11 @ 11:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0