Internet-krash!

Igår fungerade inte internet men idag lyckades jag få igång det igen. Sandra och Melvin sover och jag var alldeles för pigg för att inte stiga upp. Melvin vaknade halv 6 imorse så det är en riktig förbättring. Då fick han äntligen komma in till oss.

Shoppingen igår gick bra, alltid roligt att gå på rea. Köpte faktiskt en present till Sandra också och hon blev nöjd, tror jag.

Efter det ät vi middag och sedan kom mormor,morfar och morbror på besök en stund. Men då skulle jag kila iväg för att träna. När jag kom hem hade Melvin somnat och Sandra hade fixat med lägenhet. Gardinerna är uppe, nu återstår det bara 2 lampor och en fläkt. Sen är det nästan klart.

Sedan passade vi på att åg igenom alla bilder. Vi valde ut vilka kort vi skulle skicka in för framkallning. 372 kort fick vi ihop efter en viss utgallring. Alla kort blir ju inte bra så därför åker de väck. Så nu kan man börja fotografera igen.

Idag ska Sandra och Melle på mammafika. De får en egen chaufför också. Jag ska nämligen köra ut dom en bit utanför stan. Sedan passar jag på att lira lite golf med brorsan. Det ska bli trevligt och jag hoppas att det blir vinst idag igen. Men det skiljde inte många slag sist så jag får nog skärpa mig.

Återkommer lite senare!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! Fin blogg, kan inte vi följa varandra med bloglovin? Lägger till dig nu på direkten,kram!

2009-08-05 @ 08:32:20
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0