Sova på soffan!

Igår när jag skulle gå och lägga mig efter en hel dags pluggande och tvättande blev jag utslängd från rummet! Jag fick inte sova där inne utan fick gå och lägga mig i soffan....

Nej så var det inte. När jag skulle lägga mig igår så hade Sandra redan gått och lagt sig. Jag var trött och ville helst av allt bara sova. Men när jag ligger där så börjar Sandra snarka! Det var inte lite högt hon snarkade heller, ungefär i samma decibel som en motorsåg. Jag sa till henne att hon skulle sluta snarka och fick till svar: Har jag sovit? Ja, det har du och du snarkar så högt att jag inte kan sova. Hon säger att hon ska försöka ta det lite lugnare och 2 minuter efter börjar hon givetvis snarka som ett sågverk igen. De här gaur inte tänkte jag och tog mitt täcke och kudde och gick till soffan istället. Där var det snarkfri zon och efter 5 minuter hade jag somnat.

Det är först när Sandra blivit gravid som hon snarkar, innan dess har hon aldrig gjort det. Men jag fick min sömn till slut då jag valde soffan istället.

Idag har det varit skola en snabbis och ikväll blir det sista partyt innan man ska bli farsa. Om Sandra tillåter detta vill säga.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Han som inte sviker..

Svikare, det e ni som e KHK!

2008-11-28 @ 20:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0