Skoltajm!

Idag har det varit skola mellan 8 och 12. När jag börjar så tidigt är jag tvungen till att ta tåget som avgår klockan 07.36. Detta i sin tur innebär att jag måste stiga upp 06.15 vilket jag sällan gör. Klockan ringer men jag snoozar åtminstone en halvtimme. Man vill verkligen inte stiga upp så tidigt, det är inte kroppen gjord för.


Efter skolan lunchade jag med Robin och Räven, god entrecote med potatisklyftor! Vad jag inte visste var att hamburgare stavades med 2 st M. På Mirage's meny stod det: Hammburgare. Gör om gör rätt!


Nu har jag pluggat lite och gosat med Molly, ska strax läsa lite till i makroekonomi boken.  Vi fick "lite" att göra tills nästa fredag. Grupparbete blandat med enskilda uppgifter. Tills nästa fredag ska jag göra ett grupparbete, en utvärdering av en vetenskaplig artikel, ett "prov" och läsa 14 kapitel i en bok. Det här kommer bli tufft!


Bäst att återgå till studierna när det är lugnt här hemma, snart kommer Sandra och då är det teven på högsta volym som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0