Föräldragruppen är grymt underskattat!

Ja, precis. Föräldragruppen som man går på (om man nu vill) är grymt underskattat.

Jag och Sandra var där för första gången idag. Mycket bra information om vad som kommer hända på förlossningen etc etc. Snappade upp lite tips som man kan ha nytta av senare under graviditeten.

En annan bra grej med gruppen är att prata med andra som sitter i samma sits. Känns skönt att veta att man inte är ensam om allt detta.

I början var det lite stelt men sedan delade vi upp killarna och tjejerna vad för sig. Då började stämningen lätta och alla pratade lite om sina erfarenheter. Jag tyckte detta var otroligt givande då inga av mina kompisar sitter i samma situation som jag. Har aldrig pratat med någon riktigt om hur det är. Bara pratat ytligt om det och det kändes bra att gå in lite djupare.

Nu kastar jag in handduken för idag är rätt sliten och har mycket plugg att fixa också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0