Vi älskar att synda!

Vi passade på att montera babysittern vi köpte på ullared för någon månad sen. Nästa gång blir det nog att köpa från babyproffsen eller liknande. Man får ju som sagt det man betalar för, tror denna låg på lite över 200.



Så ser den ut och den är väl helt okej tycker jag allt.

Sedan måste jag även tipsa om en produkt som jag brukar gå och äta på.



Läkerol Xtreme, grymt goda lakristabletter, för en frisk mun.

Har hunnit med en runda i affären också, och Sandra blev givetvis sugen på en bakelse. Så det slutade med att vi gick till ett café och köpte princessbakelser. Ibland är det tillåtet att syna men i vår familj har det blivit en vardagsrutin. Robin i klassen blir lika besviken varje gång och tycker jag borde träna. Visst börjar man få lite kagge men det tränar vi bort efter nyår. Mitt mål är att gå upp ungefär 4 kilo och sen börja träna, allt för att bättra på inför beach -09 ;)



Princessbakelser med tomtar, tog slut på 2 röda (syftade på sekunder och inte tomtarna).

Nu måste jag läsa plugga då jag har tenta om 2 veckor. Suck, finns ju för mycket annat roligt i livet än att plugga. Men vill jag slippa ångesten i julhelgen är det nog dags att börja nu. Sen får vi se om jag kan fira jul med gott samvete.

Vad ska ni hitta på i jul och på nyår då?


Kommentarer
Postat av: Räven

De ser grymt goda ut :)

2008-12-03 @ 20:41:49
Postat av: Madeleine

hej jo läget är bara bra med mig. Jul och nyår? nja, ska spendera julen ensam hemma då killen ska till sin mamma och jag måste stanna hemma med våran nya valp som kommer snart. Nyår blir det hemma igen fast MED killen.. Åter igen för hunden skull (: Vet ju inte hur han reagerar på raketerna .. Men vi får väl se.. Kanske spenderar julen med valpen hos min familj beroende på hur deras första möte går. Det är rätt stirrigt hemma hos mamma. Vad ska ni själva hitta på? Angående sandras sitt teknik.. Den kör jag också när jag har ont i ryggen (är dock inte gravid) haha.. Ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-12-03 @ 21:26:30
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: Originalräven

Ja, varför bjuder du mig aldrig på sådana Räven?=P

2008-12-03 @ 21:50:15
Postat av: jezzica

Jag vill oxå synda! men sambon ser allt :)

2008-12-03 @ 22:35:29
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/
Postat av: mattisson

Ren underhållning blomman, sluta inte uppdatera denna blogg nu :D



nyår ska jag flytta, hjälper du mig o bära möbler så blir det startskottet för din träning ;)



Hälsa frugan!

2008-12-03 @ 22:46:04
Postat av: Emmelie

Vart är min tårtbit!!!!!!!

2008-12-04 @ 19:22:34
URL: http://eeemmelie.blogg.se/
Postat av: Räven

Var är bakelserna inköpta Daniel? :)

2008-12-04 @ 20:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0