Tack tack!

Nu har jag fått många användbara namn, det finns ju så otroligt många namn att välja på. Som tack lägger jag ut en nytagen bild på Sandra som idag går in i vecka 32.



Ja, nu börjar magen växa och bli större på henne.

Angående mötet med försäkringskassan så var det som en djungel. Mycket info som skulle sätta sig och det var inte mycket som satte sig alltså. Inte mycket att göra åt och vi får ta det som det kommer. Jag vet att jag går miste om mina 10 dagars ledighet när barnet är fött.

Imorgon är det föräldragruppen som gäller igen. Hoppas det är lika roligt och lärorikt som förra gången. Nu blir det lite käk och sen avslutar vi nog kvällen vid teven eller liknande.

Kommentarer
Postat av: anchi

Kan du inte berätta lite om hur du/Sandra reagerade när ni fick veta att hon var gravid och så? Skulle vara kul att läsa =D

2008-12-01 @ 23:12:27
URL: http://anchis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0