Sitt-tekniken!

Idag har man hunnit med skolan, kändes som en evighet sedan man var där senast. Trist värre var det dock idag.

Nu håller jag och Sandra på att laga mat, eller rättare sagt Sandra gör det. Idag har hon utvecklat en ny teknik, den så kallade sitt-tekniken. Allmänt bra för tjejer som är gravida.



Sandras sitt-teknik, mycket användbar då du har ont i ryggen.

Nu håller jag på att tvätta, hushållsgöra.com! Sandra vattnar blommorna och pratar med Molly. En för övrigt dryg dag kommer bli ännu drygare då jag ska plugga ikväll. Nu ska jag återgå till tvätten.!

Kommentarer
Postat av: 19årig blivande mamma

Sådär brukar jag med sitta när jag lagar mat. Supersmidigt ju:)

2008-12-07 @ 18:29:37
URL: http:// violiejolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0