Ta er i brasan Telenor!

Oh my god! Det har varit riktigt stressigt på sistone därav den dåliga uppdateringen.

Igår var jag och kollade på fotboll hela dagen och arbetade lite som funktionär. Riktigt roligt men det var så försenat så jag kom hem alldeles för sent. Klockan 3 tågade jag in genom porten och kvart över 3 hade jag somnat. Det tar på krafterna att kolla så många timmar på fotboll.

Idag vaknade jag vid 10-tiden av att Molly förde ett jädra liv. Trött som man var fick man snällt stiga upp efter några minuters halvsovande. Jag är inte nöjd med telefonen och tänkte byta den idag. Hade ju trots allt 14 dagars ångerrätt på en. Trodde jag iaf, det visade sig att det fick inte finnas minsta lilla repa på den och på min telefon var det ett mikroskopiskt märke som syntes så den fick jag inte byta. Blir så förbannad på sånt, jävla skit. Nu får jag dras med en telefon jag inte gillar i 24 månader. December har verkligen inte varit någon lyckad månad för min del. Så det blir faktiskt DAGENS RIS till TELENOR!

Och till råga på det tänkte jag spela bingolotto ikväll och köpte 3 lotter. Då det är cirka 35% vinstchans tänkte jag att då vinner man ju säkert för 3 gånger 35% är ju 105% och det är ju garanterat vinst på lotterna då. Men icke!! Det ville sig verkligen inte alls idag. Surt, sa räven.

Kul att man som konsument får så bra villkor med öppet köp, ångerrätt och bytesrätt för att sedan inte kunna utnyttja det! Likadant med vår tv, den har varit inlämnad på service 3 gånger och nu verkar den fungera. En gång till och det är ny tv som gäller, jag tänker banne mig leta fel och åka ut med skiten till elgiganten.

Någon mer som alltid har oturen att köpa grejer som går sönder alternativt inte är nöjda med prylen i fråga?

Nu blir det sängen, vill utnyttja dagen till max imorgon! Godnatt

Kommentarer
Postat av: mojsan

Jag fick lämna tillbaka en telefon som jag ändå använt i en vecka. Fast det var dock inte telenor. Utan via internet, någon sida. Men ändå. Har man öppet köp och ångerrätt så ska det ju gälla oavsett :S

2008-12-31 @ 14:09:49
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gott Nytt År! :)

2008-12-31 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0