Sista julklapparna!

Nu ska jag snart ut och hitta de sista julklapparna. Har en viss förmåga att vänta in i det sista och impulsköpa något. Min fantasi är på tok för dålig för att hitta julklappar. Sen tycker jag det är svårt att köpa julklapp till en person som har nästan allt. Vad köper man då?

Det är mamma och pappas julklappar kvar, alltid lika svårt där. Mamma gillar inredningsprylar och pappa är prylgalen. Det kommer bli tufft men jag räknar med att det ska ta max 2 timmar!

Sandra har ännu inte kommit på vad hon ska få, vilket jag bara njuter av. Hon har fått för sig att det är en tian-lott, vilket det inte är. Tror ändå hon kommer bli nöjd med det. Dock har vi kommit överens om att inte köpa julklappar detta året men jag tycker Sandra är värd en liten julklappa iallafall.

Nej nu måste jag äta och ut på stan och leta! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0