Julklappsjakt!

Idag har jag gått på stan med Sandra. Vi har letat och hittat några julklappar faktiskt. Hade väldigt taskig inställning med att gå på stan då jag bara ville vara hemma och ta det lugnt. Är så otroligt trött nu, hela tiden. Kan sova hur länge som helst på morgonen och Sandra är tvungen till att väcka mig.

Nu blir det nog att baka julgodis, ska försöka fixa fram någon julskiva också. Skulle dock köpt glögg, för det är bland det godaste jag vet. Finns det något godare än glögg, sötmandel och russin en kall och mörk kväll? Nej, jag tror inte det.

Vi får se vad som bakas men knäck och marsipankulor i choklad är nog det vi kommer baka..

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Therese

riktigt goda julgodisar. marsipan i choklad är ju riktigt gott!!! ha en mysigt kväll =)

2008-12-20 @ 16:02:01
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0