Blått, blått och blått!

Denna söndag, fast har hunnit bli måndag nu, spenderades i Sölvesborg där jag dömde hockey. Trodde inte benet skulle palla döma men det gick hur fint som helst. 2 dagar efter KM har jag fortfarande ont i benet, smällen måste tagit riktigt olyckligt. Den satt precis där jag hade opererat min benhinna så det var nog därför.



Ibland kan även fotboll göra lite ont.......

Men men, fick nyss höra att Rasmus och deras lag hade vunnit lyckå cup i fotboll. Grattis får man väl säga!

Imorgon är det inget inplanerat förrän på kvällen. Så morgondagen blir nog lugn men även kolla på herrjuniorerna när de spelar lyckå cup. Sen ska jag sköta datorn på cupen så där har jag nåt att göra.

Måste även ta tag i plugget nu om jag vill sätta tentan! Börjar plugga den 1a januari, en rolig start på år 2009.

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Originalräven

Sexigt;)

2008-12-30 @ 09:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0