3,5 timmar!!!

Vill bara börja detta inlägget med att lacka lite. Jag blir så frustrerad för så fort jag ska lägga upp bilder på bloggen så blir internet konstigt, "sidan kan inte visas". Så hände det hela söndagen så jag var så sur så jag struntade i det. Idag gick det tydligen bättre.

Idag var jag i skolan och jag visste att Sandra skulle fika vid 2 tiden. När jag ringer henne och tänkte fråga lite snällt om hon kunde börja med maten säger hon att hon fortfarande fikade. Klockan var då kvart i 5 och hon hade fikat sedan klockan 2! Hallå?! Det är ju liksom ungefär 3,5 timmar, det är ju som att springa ett maraton. Tydligen hade tjejerna mycket att prata om eftersom de satt där länge och tjötade.

Hade aldrig klarat av att fika så länge, hade fått för mycket spring i benen!

Svärmor lyckades med det mest underliga idag. Hon lyckades stänga in sin katt i kylskåpet, så där satt den stackarn i ungefär 5 minuter tills hon hörde att någon/något var inne i kylen. Stackars katt, mina tankar går till dig idag..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jag satt 9 timmar en gång =)) fast man var ju lite mör i kroppen efter och plånboken mådde inte allt för bra efter heller men ibland så springer tiden bara iväg (A)

2008-12-08 @ 20:38:13
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: svärmor

Han får skylla sig själv, han är ju överallt......



2008-12-08 @ 21:38:36
Postat av: Bibbe

HAHAHA "Det är ju liksom ungefär 3,5 timmar, det är ju som att springa ett maraton." Klockren parallell!

2008-12-08 @ 23:19:09
Postat av: stinis

haha au stackars kise!!

2008-12-09 @ 14:29:49
URL: http://kissme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0