Jag vann fighten!

Melvin har sedan ett par dagar varit väldigt svår att söva på kvällarna. Med uttryck som "Mamma ska lägga mig" och "jag vill inte sova, jag är inte tjött" har han försökt undgå att sova. Men idag gav jag mig inte. Jag tror det tog 40 minuter innan han ens kom i säng. Väl i sängen började han hålla på att krångla ytterligare men efter sammanlagt ~1 timme så sov han.
 
Jag tog tjuren i hornen och vann. Hela tiden med ett otroligt lugn. Jag är annars ganska hetsig i såna situationer men idag var det som att det fanns ett otroligt lugn inom mig. Medan han skulle slåss och sparkas var det som att det inte påverkade mig. Så riktigt nöjd med den läggningen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0