Guldfisken!

Helgen tog slut snabbare än den hann börja. Kan dock varit en av de tråkigare helgerna på länge eftersom Sandra varit sjuk. Men det stoppade inte Melvin och mig från att tvätta bilen och fixa iordning den inför vintern. Nu glänser den igen även om Melvin var på den med sina smutsiga händer efter att vi var klara med tvättningen.

Idag började Melvin på en ny avdelning på sitt dagis. Med de "stora" barnen. Jag misstänker att han kommer bli ännu större ännu snabbare nu. Man hinner knappt med honom i hans tempo och man slutar aldrig förvånas av vad han kan och lär sig.

Ibland händer det att jag pendlar till en ort som ligger cirka 4 mil från där vi bor och då brukar jag skjutsa Melvin till dagis istället för att han och Sandra ska få gå själva. Idag när jag lämnade av dem så gick jag med dem till grinden och släppte in Sandra och Melvin. När de var en bit bort ropade jag "Hej då guldfisken" (värt att notera att hans avdelning heter guldfisken). Då vänder han sig om och han ler ett sånt där leende man bara kan le när man är riktigt nöjd. Han säger hej då pappa och går in och kvar står jag och undrar hur han kunde bli såhär stor så snabbt.

Nu blir det sängen så att man orkar med morgondagen. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Monia



Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

2012-01-28 @ 12:13:05
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0