Återkomst!

Studentfarsan existerar inte längre. Jag har nu tagit examen så jag får kalla mig själv timanställda farsan. Jag har kvar jobbet på banken och jobbar på så mycket jag hinner. Jag har fått tillbaka lite av det suget jag innan saknade. Har ändå ett par läsare men nu ska jag försöka att vara lite mer aktiv eftersom när jag ser tillbaka på alla inlägg jag har skrivit så är det sånt man i framtiden glömmer bort.
Vad händer med Melvin då? Han har nu fått byta avdelning på dagis. Han börjar med de stora pojkarna och flickorna. Tiden har gått snabbt och han närmar sig sin tredje födelsedag. Jag slänger upp några bilder någon dag.
Lägligt att hitta tillbhaks till skrivandet nu när det är fars dag. Börjar bli nyfiken om det blir någon fars dag present. Man får väl hålla tummarna!
Nu väntar sängen eftersom imorgon ska jag och Melvin upp till Melvins farmor och farfar och sätta på vinterdäcken. Finns roligare saker att göra men nu när den ryska kylan är på väg in är det inte värt att chansa med sommardäcken.
Blir nog något inlägg imorgon med men nu väntar sängen.
Godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0