Torsdag!

När jag skulle gå och lägga mig igårkväll så hörde jag att Melvins dörr öppnades. Ut kommer Melvin med sin snuttefilt i ena handen och sin Nicke Nyfiken-apa i andra handen. -Mamma, Pappa sa han medan han vacklade ut från rummet. Jag stod och borstade tänderna och kunde inte låta bli att ta ett kort på honom när han stod där halvt borta.




Just nu ligger han och sover och det börjar bli dags att runda av så att man själv är pigg när lilleman vaknar.


Finns det några mysigare stunder än när barn däckar av trötthet?

Ursäkta för kvalitén på bilderna, mobilbilder blir det i fortsättningen eftersom kameran är sönder..

Är det något annat ni undrar över är det bara att lägga upp en kommentar så ska jag försöka svara.. Nu är jag lite aktiv iaf.

Nu ska jag sova innan klockan blir alldeles för mycket, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Herregud så söt han är, åh vilken fin liten apa=) pratar han mycket nu?? vad kan han säga?? vad gillar han att leka?=)

2010-10-14 @ 23:48:13
Postat av: moster

åhhh min favoritkille

2010-10-15 @ 16:20:40
Postat av: Mikaela, 19 år och mamma till Lucas.

Åh, äntligen uppdateras min favortiblogg! :) Tack!

2010-10-21 @ 13:18:15
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh va sött :)

2010-11-09 @ 12:47:56
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0