Hektiskt att vara småbarnsförälder!

Timmarna på dygnet tickar snabbare än vad jag hinner med. Det blir mycket med skola, jobb, fotboll och Melvin. Så mycket att bloggen återigen blir lidande. Men nu har de infört en väldigt bra funktion upptäckte jag. Att det postas ett inlägg automatiskt när man vill att det ska postas. Kanske kan använda mig av det och skriva av mig lite någon dag och göra en update en gång per dag. Yeye, det får bli ett senare bekymmer nu vill jag bara skriva lite innan jag ska sova.

Melvin vaknade imorse efter att jag och Sandra stigit upp. Han stapplade ut till vardagsrummet helt yrvaken med håret spretandes åt alla håll. Ställer sig och pekar på en av mina tröjor som hänger på tvättstället och säger: Paaaaappa, paaaaappa. Varpå jag svarar Ja, Melvin, det är pappas tröja. Det är såna stunder man skrattar inombords hur go han kan vara....

.... men ibland är det åt andra hållet. Ofta när man hämtar han på dagis är han en mycket bestämd kille när han kommer hem. Får han inte det han vill får man höra det. Så det har allt blivit en liten bestämd kille.

Imorgon är det pysseldag på Melvins dagis så Sandra tog föräldraledigt halva dagen imon och ska kolla på när lilleman pysslar. Om han kan sitta still i mer än 2 minuter det vill säga..

Första snön kom inatt också. Jag längtar redan efter värmen och drömmer mig tillbaka till varmare breddgrader.



Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Nu är de frågestund på min blogg, ställ en fråga och bli länkad:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2011/01/fragestund.html

2011-01-02 @ 22:51:31
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: mickiz

Fråge-skit på bloggen :)



Btw : Ditt barn eller nåt är så söt söt söt! :)

Kolla gärna in på min blogg och kommentera :P

2011-03-30 @ 22:35:33
URL: http://supersvensk.blogspot.com
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

Hej Sandra! Måste först skriva att jag saknar bägge era bloggar så otroligt mycket och att jag tycker ni ska sätta igång med bloggandet på en gång! Men jag vet väl samtidigt att dygnet egentligen inte räcker till hihi.



Ska bli bättre på bilder! Måste ta å lära mig Thomas dator bara han har en sån där värdelös mac som jag inte förstår alls! Måste ta tag i att börja fota lite mer också men min kamera är så tråkig och jag längtar SÅ efter en systemkamera att jag nästan lämnar den hemma på tok för mycket!



Det känns bra lite läskigt samtidigt men vet att Lukas kommer att älska att bli storebror =) Dags för er snart med barn nummer två? =)



KRamar

2011-05-16 @ 16:58:07
URL: http://emelienikkii.blogg.se/
Postat av: sanna

saknar din blogg

2011-06-28 @ 21:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0