What a day!

Idag har jag varit och jobbat medan Sandra och Melvin verkligen haft en toppendag. Undertiden jag var på jobbet så var dom ute och njöt av det fina vädret. I brunnsparken spenderade de dagen med både picknick och lunch. Innan hann de också med en promenad med Emma och Arvid, så de har verkligen haft en fullspäckad dag.

När jag kom hem blev den inte lugnare. Sandra kom med förslaget att åka en runda till Ikea. Sagt och gjort gjorde vi oss iordning lite snabbt och åkte till ikea. 40 minuter innan de stängde var vi på plats och gjorde en väldigt snabb shoppingtur. Några fynd blev det och efter vi nästan blivit utslängda av ikea-personalen så gick vi en runda inne på City Gross också. Melvin fick sin första tian lott och det verkar som han är ett riktigt tur-barn. Han vann nämligen 10 kr på lotten.

På väg hem slocknade Melvin i barnstolen och när vi kom hem blev han plötsligt jättepigg. Men nu har han nog äntligen somnat. Han var väldigt övertrött efter denna intensiva men roliga dag.

Tanken var att jag skulle stryka en skjorta nu men istället kastar jag in handduken.... Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt att ni är friska igen, vad jobbbar du med?? e de praktik eller har du slutat skolan?? :)

2010-04-27 @ 13:21:19
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Hejsan, fin blogg! Kul att de finns lite pappabloggare med :).



Tänkte bara höra hur gammal du och din flickvän är? :)

2010-05-08 @ 20:50:21
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0