Update!

Efter viss påtryckning från Sandra så kommer här en liten uppdatering av vad som händer just nu i våra liv.

I tisdags började Melvin på dagis, Dagen med stort D! Sandra har den senaste månaden försökt njuta maximalt av sin mammaledighet. Men nu har det varit inskolning på dagis och det har gått riktigt bra. Både för Sandra, mig och Melvin.

Jag har även fått sommarjobb på en bank och jobbar därför lite extra i veckorna. Skönt att ha ett sommarjobb säkrat eftersom jag var hemma förra sommaren.

Skolan flyter på sakta men säkert och börjar närma sig slutet av det andra året. Sedan är det bara det sista året kvar innan examen.

Melvin lär sig mer och mer saker. Han förstår om man säger åt honom att göra saker. Som idag bad jag honom hämta sin vattenflaska när han skulle äta vilket han snällt gjorde. Man märker att det är en liten kille som blir större och större för varje dag som går.

Nu tror jag att ni hänger med lite, annars får ni fråga.

Nu ska jag ladda inför el classico och önskar därför er en trevlig lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad trevligt att du har uppdaterat. Vi ses

2010-04-10 @ 21:42:16
Postat av: sanna

va kul me uppdatering

2010-04-11 @ 16:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0