Nej, pappa ska inte följa med!

Igår satt jag större delen av dagen med att försöka få igång Sandras Iphone. Det var lite strul med diverse grejer som gjorde att hon inte kunde ladda hem appar. Men det är löst nu efter flera timmars svärande. Så nu har den mest tekniska människan (Sandra) tillgång till både facebook och bloggläsande i telefonen.

Har nyss skickat iväg Sandra och Melvin till dagis. Melvin plockade fram mina skor och la dom framför mina fötter. Men då fick jag berätta att det bara var han och mamma som skulle iväg. För jag ska plugga eftersom jag har tenta på onsdag. Men fick han iallafall att vinka ifrån vagnen.

Eftersom det är andra inskolningsveckan på dagis så lämnade Sandra bara honom och han ska idag vara själv på dagis en stund. Återkommer med hur det har gått.

Slänger upp lite bilder ikväll, men nu ska jag återgå till skolböckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0