Ler och långhalm!

Sandra och Melvin har varit iväg på äventyr idag. Själv har man suttit och hemma och pluggat. Inte det roligaste när det finns tusen andra saker som är bra mycket roligare än att läsa.

När Melvin och Sandra kom hem hade jag börjat med maten. Pytt i panna blev det dagen i ära men den smakade inte alls gott. Melvin kröp runt och hade sig när jag lagade maten. Först satt han och rev/slet/åt på en tidning sedan kröp han snabbt mot Mollys kattmat. Man måste ha uppsikt på honom hela tiden för annars är det något bus som han gör.



Sedan har lilleman busat med Molly. Dom två är som ler och långhalm. Även om Melvin kan vara brysk och ta tag i henne och dra henne över golvet så är hon lugn. Finns nog ingen härligare katt än Molly faktiskt. Men roligt att de är vänner iaf.

Sedan kom min mamma på besök och hade Melvin lite. Sandra och jag passade på att ta ner massa grejer i källaren. Vi röjde även upp där nere eftersom det såg ut som kriget. Så nu är där snyggt och städat igen.

När vi kom upp blev det gröt och sedan sovdags för lilleman som var helt slut. Somnade inom loppet av 2 minuter. Han sover bättre i sin säng nu och vaknar inte förrän mellan 5-6 på morgonen.

Kanske bäst att man sover en stund nu innan han vaknar. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0