...

Ännu en skoldag är slut. Visserligen gick vi bara 2 timmar i skolan men eftersom vi var där en timme innan vi började (mitt fel) så blev det några timmar ändå. Efter skolan beställde jag även lite böcker. Får se när dom dyker upp.

Denna kursen verkar inte alls så spännande och intressant som den igår. Men man får nog bita i det sura äpplet och börja plugga direkt ändå.

Melvin har farit runt i lägenheten som en raket. Jag tror han har utforskat exakt alla platser i lägenheten. Idag kröp han in på toan och satt och drog ut allt toalettpapper. Det är verkligen en liten busig kille vi har.

Sedan har jag tränat en runda också. Klarar verkligen inte ut att skriva, jag är alldeles för trött för att skriva. Jag hoppar ner i sängen nu och återkommer imorgon istället. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0