Hej, som Melvin skulle sagt!

Häromdan hade jag suttit och pluggat hela dagen och Sandra och Melvin kom hem. Jag trodde han skulle bli överlycklig av att se mig men vad fel jag hade. Visserligen fick jag ett leende men så fort Sandra släppte ner honom försvann han in på sitt rum och började leka. Lite snopen stod jag kvar i hallen och undrade vad som nyss hände.

Igår var det iaf babysim. Jag och Melle badade och det gick riktigt bra igår. Båda två hade en trevlig stund i badet. Det var bara i duschen som Melvin och Arvid skrek ikapp, något de brukar göra. Efter vi hade duschat och gjort oss iordning snabbade vi oss hem för vi skulle på kalas hos Sandras moster.

När vi kom hem var det full fart och vi gjorde ett jädra ryck och gjorde oss klara på 45 minuter. Det var verkligen snabba ryck då vi hade massor att göra.

På kalaset åt vi god mat och hade det trevligt. Melvin gillade verkligen alla och det var inga sura miner för hans del, bilen på vägen hem räknas inte. När vi kom hem somnade han verkligen jätte snabbt. Skönt för honom då klockan var över läggdags för lilleman.

Idag shoppade jag loss ordentligt med Melvin och Sandra. Kändes skönt att kunna unna sig något själv. Det behövs ibland och det är inte speciellt ofta det händer. Melvin sov större delen i vagnen men vaknade när det var dags att gå hem. Då satt han med huvudet ut ur vagnen och fick allt regn i ansiktet. Skum kille det där...

Lite käk och sedan skulle jag döma hockey. När jag kom hem blev det mat och bus med Melvin. Jag började dansa vi matbordet och Melvin satt som ett frågetecken. När han funderat en stund försökte han att härma mina rörelser. Det gick sådär måste jag säga, men roligt såg det ut.

Sedan busade vi en lång stund innan han skulle sova. Men han vägrade sova även om han var trött. Så det blev att ta upp honom igen. Då passade moster Emmelie på att komma och Melvin sken upp som en sol. Han var väldigt pussglad mot henne och de verkade uppskatta varandras sällskap.

När han sedan började gnälla över allting fick han gå och lägga sig. Inte heller då skulle han sova. Därför fick han vara i sin säng en stund och gnälla/leka en stund. Sedan tog jag honom och la ner honom och drog täcket runt honom så han låg alldeles inbakad. Detta hjälpte och han somnade som en stock.

Imorgon ska jag lägga ut lite bilder från dagarna som varit. Nu blir det sovdags för imorgon ska jag döma och plugga. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: .

soppppppppppppppppaaaaaaaaaaaa jag hatar din din fitta

2009-10-14 @ 21:24:45
URL: http://.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0