Comeback!

2 veckor sen jag skrev ett inlägg i bloggen, vilket är på tok för länge. Men det har varit grymt mycket i skolan den senaste tiden och jag har träffat Melvin 2-3 timmar per dag ungefär. Därför har jag prioriterat att träffa honom istället för att skriva blogg. Jag hoppas ni förstår att det har varit mycket och kommer hänga kvar ett tag till. Nu lugnar det ner sig lite i skolan för denna veckan är det endast ett grupparbete som ska presenteras. Tentan jag skrev i fredags gick bra och jag klarade den. Det var en oerhörd lättnad att slippa plugga en gång till.

Idag har jag njutit för fullt, redan innan jag fick reda på att jag klarat tentan. Började dagen med att göra iordning Melvin för babysång på biblioteket. Sandra och Melvin verkade ha haft en trevlig stund iaf. Efter dom var klara mötte jag upp dom för att gå en runda på stan. Rundan på stan blev en rätt dyr affär för min plånbok men jag tror den återhämtar sig. Melvin fick 2 par byxor, 5 tröjor och jag köpte mig en jacka. Kändes riktigt skönt att kunna unna sig något själv någon gång.

Efter vår tur på stan gick vi hem till mormor och morfar en runda. Eller rättare sagt i ett par timmar. Efter lite mat och sovande skulle vi gå hem. Fast "vi" blev "jag & Melvin" eftersom Sandra och Rasmus åkte med morfar till oss eftersom han skulle iväg. Men det var en trevlig promenad och skönt att slippa sitta på ett bilbiotek och plugga.

När vi kom hem hade jag Melvin hela kvällen men även Rasmus var med lite (med betoning på lite). Datorn var nog roligare gissar jag på. Men vi lekte och stojade hela eftermiddagen. När han sedan skulle sova var jag alldeles slut. Man kan inte lämna han en sekund förrän han är och hittar på hyss. Det är min lilla busunge i ett nötskal!

Imorgon väntar en ny dag och jag ska kolla på Kalmar - Malmö på kvällen. Sedan hade det inte varit fel med sovmorgon, men det kan jag nog bara drömma om.



Nu ska jag kolla på tv och sova. Godnatt på er! Återkommer imorgon (det lovar jag).



Kommentarer
Postat av: Mallan

Oj vad stor man har blivit! :)

2009-10-28 @ 10:20:41
URL: http://madaddi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0