En givande dag!

Nu sitter man här alldeles nyvaken. Igår var det som vanligt skola som gällde till en början.

När jag sedan kom hem busade jag en timme ungefär med Melle. Vi busade så mycket att han skrattade. Nu menar jag att han inte bara log utan det kom ljud till hans leende. Ungefär som ett framtvingat "haha". Det låter verkligen jättemysigt. Efter såhär mycket busande blev förstås Melle riktigt trött och när vi skulle äta så tog han en kort "powernap", vilket var välbehövligt för honom.

Vi åt en härlig gryta som det såklart blev rester över ifrån. Det är perfekt att ha till lunch även dagen efter. Så nu är även denna dag räddad.

Sedan åkte jag iväg för att träna. Dagen i ära skulle även brorsan, som gjorde comeback efter en lång tids uppehåll, följa med och träna. Som vanligt ägde han mig och jag lyckades bara med att sätta 2 bollar på honom (han är målvakt). Men jag ger inte upp utan kommer vinna nästa träning mot honom.

När jag kom hem sov Melle och Sandra låg i soffan. Hon kämpade med att hålla sig vaken så att hon kunde se "desperate housewifes". Men hon lyckades faktiskt och när hon senare skulle gå och lägga sig började hon spela spel på datorn istället. Jag var minst sagt chockad när hon började spela spel så sent då hon vanligtvis brukar gå och lägga sig vid 9-tiden.

Anledningen att jag är uppe tidigt är att det är skola idag. Så nu ska jag göra mig iordning för ännu en skoldag, för att sedan komma hem och plugga ännu mer.

Nu måste jag skynda mig så att jag inte missar tåget. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Hej, hej..Jag utmanar dig... Du bestämmer själv om du vill ta utmaningen...

2009-05-06 @ 08:52:46
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: madde

kul med en kille som bloggarhär kommer jag kika in mertitta gärna in hos mig med:)

2009-05-06 @ 10:17:02
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: madde

tack har du själv husdjur?visst e det mysigt med långhårig katter men man får räkna med mkt dammsugning med,jag har ju tre katter här hemma:)

2009-05-06 @ 12:31:24
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0