Närmar sig 6 månader!

Ojojoj, vad mycket man kan hinna på ett par timmar. Vi har nu städat upp rätt mycket i lägenheten. Vardagsrummet som tidigare innehöll hemmabio, wii och en soffa är nu nästan tomt. Köket var hyfsat tomt innan men nu är det ännu tommare. Märks verkligen att det är flytt på g. Vi har ett rum med enbart massa nerplockade grejer och på lördag står det förhoppningsvis tomt som resten av lägenheten.

Idag har det varit fullt ös från början. När vi vaknat till åkte vi ut till Sandras jobb för att hon skulle hämta en slipmaskin, jag styrde bilen hemåt för jag skulle betala hyran och få ett kvitto på det. Så att vi får nycklarna till nya lägenheten.

Sandra och Melvin promenerade till min mormor där även Melles farmor och farfar var. Givetvis fungerade inte internetbanken för mig och jag fick åka därifrån utan att betala hyran. Men imorgon gör jag ett nytt försök.

Hos min mormor hade vi kul en stund. Melle busade järnet och fick gå lite i gräset, något han nog tyckte kittlades men lika glad var han för det. Han är nästan alltid lika glad den lilla killen, han är verkligen en liten solstråle. Efter lite mat åkte vi hem med en förvånansvärt glad men trött kille i framsätet.

När vi var hemma kom Melvins mormor och tog han en stund. Undertiden började vi som sagt röja. Det mesta vet ni så vi hoppar till när Melle kom hem.

Det var en glad liten kille som kom hem. Skrattade och var allmänt glad men ändå väldigt trött. Så det blev lite gröt och sedan var det dags för lilleman att sova. Han somnade ganska bra och nu ligger han där i sin säng ensam i ett stort rum.

Sedan städade jag och Sandra upp lite i lägenheten och sedan satt vi en stund vid teven. Sandra sover och det ska jag med göra efter jag har hämtat tvätten.

Melle fick också en lite för tidig 6månaderspresent idag.

Från moster Emmelie fick han detta, skjorta och byxor!

Och en lära gå-vagn från mormor, morfar och morbror!

Kommentarer
Postat av: Lena

Daniel det heter lära gå vagn.

2009-07-28 @ 06:27:03
Postat av: Andreas

Vad underbart med flytt.

Vi försöker också hitta något vettigt så vi kan flytta.

Jätte fina presenter måste jag säga också. :)

2009-07-28 @ 14:41:16
URL: http://alicespappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0