Titta, jag sitter!

Då var ännu en dag slut och en ny börjar snart. Denna dagen har varit ovanligt lugn. Kanske för att det är söndag, kanske för det har varit mycket att göra den senaste tiden. Jag vet inte.

Dagen började runt 7 med att Melvin vaknade. Fast efter lite mat somnade han om. Jag steg upp runt 9 och vi gjorde oss klara jag och Sandra. Sedan fick vi vackert vänta på Melle som sov ända fram tills klockan 11. Då var han rejält utvilad och var en mycket go kille.

Efter lite bus och mat gick vi ut en runda. Då satte sig Melvin upp i vagnen och satt där en bra stund. Resten av dagen har han varit jätteduktig på att sitta, han kanske börjar lära sig. Roligt i så fall. Det blev en liten runda och han somnade eftersom han har det så mysigt i sin vagn. Han har en förmåga att somna i vagnen även om han är jättepigg. Man ska väl inte klaga antar jag utan han får göra vad han vill.



Sedan kom vi hem till hans mormor och morfar. Där fick vi mat som blev över från gårdagen och det smakade lite gott idag som igår. Där tillbringade vi ett par timmar innan vi gick hem.

Väl hemma tog vi det lika lugnt som vi alltid gör på söndagar. Efter en stund kom morbror Rasmus hit och vi har spelat lite poker tills nu, då vi åkte ut på en hedesvärd 28e plats.

Imorgon ska vi fixa pass till Melvin och mig. Om vi skulle få tag i en sista minuten-resa skulle det kännas dumt och vi inte har något pass. Sedan blir det nog att försöka packa lite till i lägenheten. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0