Ett glatt inlägg!

Nu är det en rolig tid med Melvin. Allt händer så fruktansvärt snabbt. Över en natt kom en ny tand upp som vi inte lagt märke till och nu sitter han. Alltså verkligen sitter. Visst ramlar han bakåt ibland men han kan sitta flera minuter, så då tar jag det som han kan sitta. Vädligt roligt att se honom sitta och leka med sina leksaker. Han har blivit så vild den senaste tiden. Det kan bero på att han umgåtts med några gånger med Viggo som är vildast av dem alla.

Man märker att Melle är med på ett helt annat sätt nu. Han är mer social och sitter och iaktar och lyssnar. Sedan har han börjat "prata" mer också. Det är så roligt att se att det händer grejer och att hänga med på den här resan.

Nej, just nu känns allt så fruktansvärt bra. Är så himla nöjd! Det är väl inte fel att glädjas med sina barn?!

Idag har det varit tapetsering i sovrummet. Det blev bra, återstår dock i hallen innan allt är tapetserat och klart. Allt tapetserande bara för en liten katt ska ha något att riva på. Även om hon har massvis med andra saker att riva på, som klösbrädan hon aldrig använder till exempel.

Vi hann även med en runda ut till Elgiganten en runda. Där köpte vi en tvättmaskin till den nya lägenheten. Det kommer bli underbart att slippa gå ner till tvättstugan och kunna tvätta kläderna hemma. Nej, det ska bli så härligt. Sedan köpte vi ett bord och två stolar till balkongen också. Så idag har vi shoppat loss ordentligt.

Nu blir det sängen för imorgon blir det paintball och sedan får vi se vad som händer. Hoppas ni också haft en trevlig dag. Nu ska jag krypa ner tillsammans med Sandra och Melvin. Om jag inte har helt fel kommer Molly gosa med mig en stund innan jag ska sova. Det är inte helt fel. Godnatt!


Nu sitter jag alldeles själv - länge!

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

vad roligt att allt går så bra ! han har blivit så stoooor :D

2009-07-25 @ 11:53:37
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0