Kvällen!

Nu på kvällen har jag ägnat min tid till att fixa datorn. Det blev blåskärm alltför ofta så  vi får hoppas jag har löst detta nu.

Har varit lite orolig idag för Sandra har haft så ont i magen, känner på mig att när det närmar sig förlossningen kommer jag vara snurrig som en yr höna! Men jag måste förbereda mig inför förlossningen så nu måste jag ta mig i kragen och lösa det här.

Imorgon kommer jag skriva lite om våra inköp av babygrejer. För det är verkligen en djungel för den som inte har någon erfarenhet. Det är väl morgondagens plan förutom att plugga då.

Nu ska jag kolla det sista på datorn sen ska jag banne mig sova! Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh va kul att du skall skriva om det..=) Får hoppas att flickan din blir bättre i magen..:/

2009-01-07 @ 23:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0