Secret project!

Idag har vi fixat med lite grejer. Grejer som är lite hemlighetsstämplade för tillfället. Men imorgon drar projektet igång på allvar. Så får vi se hur det slutar.

Melvin har blivit en sån stjärna. Man kan inte lämna honom någonstans för vänder man bort huvudet är han inte kvar. Han rullar, ålar och kryper (baklänges) iväg. Lägger man honom på mattan i sitt rum och går en runda ligger han aldrig kvar på samma ställe. Ibland hittar man honom vid hyllan med alla leksaker. Där ligger han och försöker plocka fram äänu fler leksaker än de han redan har framme. En mysig kille.

Men han har börjat fjanta sig när han ska äta. Han vägrar öppna munnen och såna grejer. Verkligen tjurig och tycker allt annat är roligare än att äta. Men vi ska upp till BVC för 6-månaderskontroll imorgon så vi får väl rådfråga dom om lite tips.
Nu ikväll har vi tagit det lugnt. Jag har precis tränat och ätit lite. Men nu ska jag ladda upp korten så får jag återkomma imorgon med "vårt hemliga projekt".

Men här kommer lite bilder från lekparken!


Nu blir det teven sen sängen! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Issa

Så go han är:)

2009-08-09 @ 22:49:25
Postat av: Granis

Gjorde lite reklam för dig på min blogg =D

2009-08-10 @ 00:05:50
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0