Äntligen lite bilder!

Idag har Sandra och Melle varit iväg på mammafika och själv har man fixat i lägenheten. Jag har diskat, tvättat och städat. Känner mig som en gammal tant när jag gör alla hushållssysslor. Men det måste ju göras.

När lilleman kom hem satt han väldigt nöjd i sin vagn. Så idag var det en glad kille som kom hem. Sandra och Melvin behövde bara slå sig ner för att äta för maten var redan på bordet. Ugnstekt falukorv med potatismos. Blev imponerad av mina kökskunskaper, för idag var det ingenting som blev bränt.

Sedan blev det bus med Melle, han ska sitta och leka nuförtiden. Inte ligga på mage eller rygg. Först kryper/hasar/slänger han sig till leksaken han vill leka med, sedan sätter han sig upp och börjar leka med den leksak han har valt ut. Filmade lite idag så det är inte omöjligt att det dyker upp någon film här på bloggen.

Sedan hann jag med att träna lite också och idag var det en lugn träning. För imorgon är det match som gäller. Nu vann vi ju senast och det hade varit roligt med en vinst till nu direkt efter!

Nu ska jag lägga upp ltie bilder som jag inte har gjort de senaste dagarna, nu är allt löst.


Melvins nya "snygga" leende!

Lära-gå-stolen!

Vem hinner först?

Vad roligt det kan vara att sitta på golvet!

Nu ska jag gå och lägga mig med de två andra i sängen. Melvin fick sova där inatt för vid 11 vaknade han och var lite ledsen. Då gick jag in 5 gånger till honom men han var lika ledsen ändå. Så nu får han sova i  vår säng istället. När han inte sover där så ofta är det riktigt mysigt att ligga bredvid honom. Han brukar ligga och ta på mitt hår när han sover. Utan att riktigt mena det, utan mer som att det är gosigt precis som hans snuttefilt.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: yoursooofine

vadå söt bebis. ;)

hur mår du då?

2009-08-21 @ 14:52:05
URL: http://yoursooofine.blogg.se/
Postat av: Anna - Ur en brunetts synvinkel!

Gud så söt kille :)

2009-08-21 @ 15:24:19
URL: http://dannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0