Första gången i en gunga!

Denna dagen har varit väldigt solig. Vi gick ut en runda till lekparken för att gunga med Melle. Han fullständigt älskade det. Han sken upp som en liten sol när han fick gunga. Men det blev inte en lång stund eftersom han skulle äta. Så vi satte oss ner med honom på en parkbänk och gav honom mat. Det var en väldigt mysig stund.


När vi satt där kom Robin K förbi. Melvin började stortjuta men lugnade ner sig när jag, Robin och Melle gungade gungbräda.


Sedan tog jag och Robin bilen på en nostalgitripp. Färden gick till Rödeby för ett bad på gamla hederliga rödeby utebad. Det var lika roligt nu som det var för 6 år sedan. Fick faktiskt lite sol på mig också. Sandra och Melle var hos Marie där även dom badade i pool. Så alla 3 har fått njuta idag.


Sedan åkte jag och Robin och spelade beachvolleyboll en runda med grabbarna grus. Riktigt varmt och skönt. Själva liret var väl inte världsklass men det bjöds på fin underhållning. Bland annat en gästspelare som pratade i telefon men ändå ägde banan. Det var mäktigt!

När jag kom hem satte Sandra och jag oss ner en stund. För att två minuter senare gå och sätta oss på balkongen. Även om solen gått ner var det riktigt skönt ute. Molly var med oss på balkongen men det slutade med att vi fick gå in för Molly blev galen och skulle hoppa upp på räcket.

Sedan blev det sängdags för Sandra och jag satte mig här. Sedan har vi haft nattligt besök som lämnade oss för 10 minuter sen. Så nu ska jag krypa ner så att man får sig några timmars sömn innan Melle vaknar. För imorgon är det full fart igen och vi får se vad som hittas på. Bilder från lekparken kommer imorgon! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0