Finns det inte en enda fin tapet?

Ännu en dag som gått alldeles för snabbt. Tycker dagarna rullar på utan att egentlgen stanna upp. Vilket är lite trist eftersom att skolan börjar snart. Visst längtar jag lite till skolan och den vardagen men samtidigt är det underbart att få vara ledig.

Under sommaren har Melvin utvecklats så mycket och det är roligt att få hänga med på denna resan. För det är verkligen en resa utan dess like.

Idag gick jag och tränade vid 7-tiden. När jag kom tillbaka låg Melle och busade med Sandra i sängen. Jag hängde på och lekte som bara den. På morgonen är verkligen Melvin på topphumör. Det är sällan något gnäll utan han är utvilad men efter en stund brukar han bli lite hungrig. Efter att han har fått mat är han återigen som en liten solstråle.

Efter frukost gick Sandra och Melvin iväg på mammafika. Själv tog man en lång dusch för att sedan fixa lite här hemma. Skönt att gå och strosa i sin egen takt.

Sedan gick Sandra en runda på stan och då anslöt jag med henne och lilleman. Vi skulle även gå och kolla på tapet som vi ska ha i Melvins rum. Vi får nämligen omgjort där så därför skulle vi välja någon fin tapet. Men det fanns verkligen inga fina. Inte ens en vanlig vit tapet. Så därför fick det bli en vit tapet med lite ränder på. Inte stora ränder men fortfarande lite randigt. Trött man blir, fick inte ens lägga mellanskillnaden. Nej då skulle man betala en hel rulle istället. Jaja, det kanske blir bra till slut. Men hade varit roligt om man fick välja mellan fler tapeter, istället för en pärm som det var nu. Dessutom var nästan alla tapeter mönstrade på något slags sätt. Ha lite normala tapeter iaf!

Sedan var det hemdags för käk och småpyssel. Efter det kom hela Sandras familj och var här en stund. Melles morfar är verkligen en rik karl. Han köper kläder som han sedan lämnar på stan, i hopp om att någon ska hitta dom och sedan slita dom med hälsan. Men idag fick han faktiskt tillbaka kläderna, i samma butik han köpte dom. Tur var väl det, haha.

Sedan blev det grötdags och när klockan var 6 la vi Melvin i sin säng och sa godnatt. Det brukar bli lite gnäll men så fort vi la ner honom idag somnade han. Inte ett knyst hördes från hans rum. Kändes lite konstigt faktiskt.

Nu ikväll har det blivit lite poker med Melles morbror och nu har jag precis åkt ur en turnering som inbringade mig lite pengar iaf.

Får det inte att stämma mellan kameran och datorn. Något strul som jag inte begriper mig på. Får sätta mig och kolla på det imorgon. För nu sover det en kille i soffan och vill inte tända upp alltför mycket. Men nu kastar jag också in handduken. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0