Tv i sovrummet, grymt skönt!

Återigen en rolig dag får läggas till.

Dagen började halv 7 för mig. Sjukgymnasten hade ordinerat gym för min skull. Så idag hängde jag på farsan för att träna på morgonkvisten. Riktigt skönt att börja dagen så, längtar redan till nästa gång.

När jag kom hem sov både Sandra och Melvin. Jag satte mig vid datorn och kollade runt. Sedan duschade jag och när jag var färdig hade båda 2 vaknat. Då blev det lite mys och lek innan maten. Sedan dök även moster Emmelie upp en runda.

Sandras telefon ringde och det var en som skulle komma och titta på vår fläkt, den suger nämligen väldigt dåligt. När killen som ska ta en titt på fläkten är här ringer hennes telefon igen. Då är det en annan kille som ska kolla på vårt golv. Alltså har det varit lite spring i lägenheten idag.

Sandra, Melvin och Emmelie gick en runda på stan. Jag började dra antennsladden till teven i sovrummet. Blev klar ikväll så nu är teven på plats och det känns hur bra som helst.

Även fredrik hittade hit idag och var en stund med oss. Roligt att han kunde komma innan han åkte tillbaka till luleå.

Sedan var vi på middag hos kinna och bosse också. Med oss hade vi en trött Melvin som inte fick sova, för då hade han inte somnat nu på kvällen. God mat och trevligt sällskap slutade med att vi handlade innan vi skulle gå hem och ge Melvin sin kvällsgröt. Tanken var att han skulle bada men han var alldeles för trött för det och somnade så fort vi la ner honom i sängen.

Sandra har legat inne och kollat på den nyuppsatta teven medan jag har spelat lite data och kollat aftonbladet. Nu är det dags att sova för imorgon är en ny dag som nog kommer bli minst lika rolig som idag. Om nu vi vinner matchen som spelas imorgon! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Andreas

haha man vet aldrig, det kan ju vara Alice också. ;)

Låter verkligen som ett öppet hus hos er då. ;)

Vet själv hur det var när vi flyttade sist, dom skulle tapetsera, lägga nytt golv osv. :P

Skönt med tv på rummet. ;)

2009-08-17 @ 22:31:29
URL: http://alicespappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0