Mammaträff och golf!

Onsdagskväll och ingen träning. Tanken var att poppa lite popcorn och sätta på en bra film. Detta gick inget vidare eftersom klockan redan är 9. Så det räckte med lite popcorn.

Annars har dagen varit rätt bra måste jag säga. Jag åkte och golfade och Sandra träffade sina mammkompisar. Jag hade trevligt och Sandra och Melvin verkade ha haft rätt skoj dom också. Bilfärden hem gick förvånansvärt bra och han somnade ganska omgående.

När vi kom hem fortsatte lilleman att sova så vi la honom i vagnen en stund. Han sov kanske en halvtimme innan han vaknade med ett skrik. Han ville upp och leka så det var bara att lyda. Nu sitter han ju själv och leker men man vågar inte låta honom vara. Han kan mycket väl bara slänga sig framåt efter en leksak och det kanske inte är det bästa med 3 tänder i munnen.

Sedan hälsade farmor på en liten stund efter att Melle fått sin gröt. Detta tyckte han var kul och när hon gick var han jättetrött. Så Sandra la han i sin egen säng och försökte natta honom. Till en början ville han inte sova men Sandra gav sig inte. Så efter en stund somnade han för att sedan vakna 50 minuter senare. Då gjorde Sandra likadant och nu sover han och förhoppningsvis hela natten.

Sedan har vi fixat lite i lägenheten och faktiskt möblerat om. Sandra tyckte det var bäst så. Vi bytte plats på skrivbordet och skänken. Det blev väl lika bra kan jag tycka. Men men, ibland måste man respektera den andre.

På fredag har mormor fixat en ordentlig borrmaskin och därför kan vi sätta upp lite lampor och en fläkt som vi inte kunnat innan. Sedan kanske teven i sovrummet åker upp också. Saknar verkligen att titta på tv innan jag somnar. Det är ett skönt sätt att varva ner.

Imorgon får vi se vad som händer. Kan bli en liten utflykt. Något som är klart är att jag spelar match på kvällen.

Men nu blir det sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0