Starten för beach -09!

Nu har träningen inletts på allvar. Är så trött i armarna att jag knappt orkar skriva. Men det är bra för jag vill inte förlora tävlingen mot Fredrik, fast det kommer jag med största sannolikhet göra. Men jag ska iaf inte ge mig utan kamp!

Imorse vaknade jag av att Melvin förde låda. Han var inte ledsen utan han låg och pratade med Sandra. Jag hoppade in i samtalet och Melle verkade tycka det var roligt även han. Sandra gick in och duschade medan vi låg kvar och pratade. 45 minuter låg vi och hade ett samtal om vad vi skulle hitta på idag. Melvin hade stora planer medan mina planer var att gå i skolan. Sandra gjorde gröt till frukost, något hon har börjat göra varje dag till mig och henne. Underbart att börja dagen med en sån sak.

Molly fyllde 2 år häromdagen och det firade hon genom att ligga i garderoben. Jag kommer knappt ihåg hur liten hon var. Vi tog alldeles för lite kort på henne när vi fick henne. Det misstaget har vi inte gjort med Melle.


Sedan har svärmor varit ute och gått med Melle idag, på eget intiativ. Då passade Sandra och jag på att fixa iordning en grej som Sandra donat med. Efter många om och men fick vi till slut upp den. Även om vi gjorde lite fel. Resultatet blir som följande:

Tycker verkligen budskapet på den texten är fullkomligt briljant!

När Melvin kom tillbaka var han efter en stund väldigt glad. Sandra lyckades med det omöjliga!! Hon lyckades nämligen fånga ett av hans leenden! Så mysigt ler han mot mig varje morgon, och det är underbart!

Sören charmören!

Vi försöker också få Melvin att träna sin nacke genom att ligga på mage. Men han är mest intresserad av allt annat och någon träning blir det inte. Han kommer inte komma i form tills beach -09, det är en sak som är säkert.

Kollar på sin egen näsa?!

Nu ska jag avrunda för imorgon är det skola hela dagen! Förhoppningsvis var detta roligare än det förra. Men godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Har ni inte heller ledigt nu i påskveckan? Jag har påsklov från praktiken, men har läsvecka hemma istället.

2009-04-08 @ 08:29:44
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Jenny

åh vad söt han är :D...och super fin katt^^

2009-04-08 @ 16:01:32
URL: http://fulanka.blogg.se/
Postat av: Per

Fin son ni har! Men har han inte alldeles för stora kläder på sig? Känns mer som att ni försöker klä honom i jeans och sånt som ni tycker är fint men som inte riktigt finns i hans lilla storlek ännu.

2009-04-08 @ 17:10:43
Postat av: Granis

Nästa gång jag fyller år ska jag också lägga mig i en garderob, verkar vara riktigt skönt.

2009-04-08 @ 17:54:53
URL: http://granis.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej!

Såg ditt mail, nej jag har inte fått vinsten ännu - Toni (Lattepappan) har dock sagt att presentkorten skickas ut i mitten/slutet av April så det är väl bara att otåligt vakta brevlådan ett tag till ;)



Ha det gott!

Carolina

2009-04-08 @ 20:12:41
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Emelie, världens lyckligaste mamma!

haha lukas totalvägrar tränandet också! söt melle är =))

2009-04-08 @ 21:46:23
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0