Paus!

Melvin och Sandra har åkt iväg på en utflykt idag. Själv sitter man och pluggar, kanske inte det roligaste att göra men det får gå. Det är så tyst här utan dem två och jag & Molly har det ganska trist.

Angående bloggen så tror jag Melvin kommer uppskatta den när han blir lite äldre. Han kommer säkert tycka det är roligt att läsa om vad vi gjorde när han var liten. Det är nog en av anledningarna till att jag skriver, givetvis finns det flera.

Lägger in lite bilder ikväll om dagen som varit och gårdagen. Nu ska jag fortsätta plugga! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det där känner man ju igen, känslan av hur tråkigt det är att sitta och plugga medan familjen gör ngt annat kul, men man har ju som sagt inget annat val om man vill klara plugget. Man får intala sig det iallafall ;)

2009-04-13 @ 14:06:40
URL: http://mullemilla.blogg.se/
Postat av: naliie

Vilken fin blogg, de är inte ofta man hittar bloggar som din :) Jag är imponerad!



Haft en bra dag?

2009-04-13 @ 21:54:23
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0