Neeeej, jag måste få ihop brallorna!

Nej nej nej nej! Efter alla mina extrakilon jag lagt på mig under Sandras graviditet passar inte mina byxor. Det saknas 3-4 centimeter i midjan och det kommer aldrig gå att hålla in magen i så många timmar imorgon. Eftersom dopet är imorgon så åkte finbyxorna fram ikväll. Men de ville liksom inte riktigt passa. Även om man drar in magen för att sedan andas ut märker man att det verkligen inte kommer funka. Det är tur att jag har en reservplan. Får åka till Dressmann imorgon för att se om de har några byxor, om de inte har det är jag körd.

Idag har det varit mycket förberedelser inför dopet som äger rum imorgon. När vi åkte till Melles mormor&morfar för att göra pastasalladen hade de redan börjat och hunnit väldigt långt. Så vi hjälpte till lite där. Sedan en sväng i affären och sedan var det dags att få nycklarna till lokalen. Väl där anslöt sig Melles farmor och det blev full fart. Det gick snabbt när vi var så många och det var snart över.

Bilder som är utlovade håller på att laddas upp på datorn. Postar dem i ett nytt inlägg.

Planen för imorgon är att jag ska åka och köpa ett par byxor och sedan till lokalen och förbereda det sista.

Vill även framföra ett tack till Emmelie, Rasmus, Melles mormor, morfar och farmor. Utan er hade det aldrig gått, tack för hjälpen!

Nu ska jag ladda in bilderna på bloggen och sedan ska jag avnjuta lite fotboll i form av Barcelona innan jag somnar. Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0