Långfredagen!

Långfredagen var dagen som Jesus korsfästes, det är därför de kristna firar påsk. Ne, detta ska inte vara en predikan utan ett inlägg från studentfarsans tankar.

Igår letade jag som sagt efter ett avgasrör, och efter halva dagen hade jag löst det. Det var en lång historia som jag inte orkar dra nu. Men det löste sig till slut och sen hjälpte Melvins farfar mig att byta det. Så nu sitter det ett avgasrör på och jag slipper oroa mig för det.

När det var klart var både jag och Sandra hungriga så vi åt lite gott och sedan var det dags för Melle att bada. Han älskar verkligen det. Efter han har badat brukar det vara sängdags för honom och det var samma sak denna gången.

Så när Melvin sov så kollade jag och Sandra på tv. Benknäckargänget som gick på 6an var dagens underhållning. En helt okej film måste jag säga. Efter det somnade Sandra och det var bara jag som var vaken. Fast jag öppnade ögonen halv 6 och då märkte jag att jag somnat framför teven. Det är verkligen underbart att somna till teven. Man får en helt annan sömn, en mycket härligare!

Nu ska jag slänga sopor för att sedan åka och spela match. Ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: broder truck

inte för att vara taskig men du är faktist lite gay ;) vare M i pjuxen?, neutral färg eller spex?

2009-04-10 @ 12:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0